زندگی نامه جان تری
 
علمی
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 14:39 ::  نويسنده : امیرحسین قلی پور

wallpaper john terry


 

مشخصات:

قد :      1/87 سانتی متر

وزن: 90/34 کیلوگرم

پست: مدافع میانی

تاریخ تولد:  7 / 12 / 1980

 

زندگی

جان جورج تری در 7 دسامبر 1980 در لندن محله بارگینک متولد شد.این مدافع 90 کیلویی با قد متوسط 186 سانتی متر در تیم چلسی پیراهم شماره 26 را می پوشد.در تیم ملی شماره 6 را به تن می کند و کاپیتان است.این کاپیتان محبوب از سال 2003 که عضو تیم ملی شده است طی 39 بازی 3گل نیز زده است. تحصیلاتش را در مدرسه ایستبوری گذراند.در 15 ژوئن 2007 با تونی پوله در کاخ بلنین ازدواج کرد که حاصلش دو فرزند به نام های جرج جان و سالررز بود.که این دوقلو در 20 می 2007 متولد شدند.به جز این که در تبلیغات سامسونگ شرکت می کند.به همراه مایکل اوون مدل تبلیغاتی پوشاک آمبرو هم است.در حومه ی سوری (لوکس شات) زندگی می کند.عاشق مجلات ورزشی و فراگیری مدیتیشن و تمرینات آرامشی است.از گروه موسیقی آئروخوشش می آید.

367 بازی که 19بازی به عنوان یار تعویضی بوده


تعداد گل برای چلسی: 32

گل که 8 گل دررقابتهای  اروپایی برای چلسی به ثمر رسانده


 16 گل در لیگ برتر و بقیه در جام اتحادیه و جام حذفی بوده

جان تری

جان تری

 

 

 

وضع خانوادگی تری :

تری دو فرزند دوقلوی دختر داره و دوسال پیش رسماازدواج کرده.هفتم دسامبر سال ۱۹۸۰ جان جورج ترى كاپيتان تيم ملى انگليس و باشگاه چلسى متولد شد. جان ترى فوتبال را از ابتدا در باشگاه چلسى بازى كرده و از سال ۱۹۹۸ براى تيم اول اين باشگاه توپ زده ضمن اين كه در سال ۲۰۰۰ مدت كوتاهى به صورت قرضى براى ناتينگهام فارست بازى كرده است. او همچنين از سال ۲۰۰۰ در تيم زير ۲۱ سال انگليس حضور داشته و پس از ۲ سال عضو ثابت تيم ملى بزرگسالان اين كشور شده كه تا كنون در ۴۸ بازى ملى ۵ گل زده است. ترى با چلسى ۲ قهرمانى در ليگ برتر، جام حذفى و جام اتحاديه باشگاه هاى انگليس را به دست آورده

ضمن اين كه از افتخارات فردى او مى توان به جايزه بهترين بازيكن ليگ برتر، ۲ جايزه بهترين مدافع ليگ قهرمانان، قرارگرفتن در تيم منتخب جام جهانى ،۲۰۰۶ ۴ بار انتخاب شدن در تيم منتخب بازيكنان حرفه اى جهان(FIFpro) و ۲ بار جاى گرفتن در تيم منتخب اروپا و ۲ بار انتخاب شدن به عنوان بهترين بازيكن سال چلسى اشاره كرد.

 

تعداد بازی برای چلسی:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس amirhoseyn.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 155621
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس